Ja, zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je direct een bevestiging per e-mail. Hierin vind je alle details van je bestelling. Heb je geen mail ontvangen? Controleer dan even je spamfolder of neem contact met ons op.
2.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestel je op een werkdag vóór 20:00 uur? Dan verzenden wij je bestelling nog dezelfde dag met PostNL. Je ontvangt een track & trace-code zodra je bestelling onderweg is, zodat je deze eenvoudig kunt volgen.
3.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
In 99% van de gevallen ontvang je je pakket binnen 1-3 werkdagen na verzending. Je ontvangt een track & trace-link zodra je bestelling onderweg is. Let op: als het druk is bij PostNL, dan kan het iets langer duren voor je je bestelling in huis hebt.
4.
Is de verzending gratis?
Nee, bij ons is de verzending altijd gratis. Je betaalt dus geen verzendkosten, en er komen ook geen verborgen kosten bij tijdens het afrekenen. De prijs die je ziet, is de prijs die je betaalt.
5.
Met welke bezorgdienst wordt mijn pakket geleverd?
Wij verzenden al onze bestellingen met PostNL.
6.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren nadat ik heb betaald?
Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we soms nog wijzigingen doorvoeren. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op.
Betaling
1.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Je kunt veilig betalen met iDEAL, Apple Pay, Google Pay, en creditcard (Visa, Mastercard, American Express).
2.
Is betalen bij jullie veilig?
Ja, al onze betalingen verlopen via een beveiligde SSL-verbinding. Je gegevens zijn dus altijd goed beschermd.
3.
Kan ik achteraf betalen?
Op dit moment bieden wij nog geen achteraf betaalopties aan. Je kunt wel gebruikmaken van snelle en veilige betaalmethoden zoals iDEAL of creditcard.
4.
Kan ik een factuur krijgen van mijn aankoop?
Ja, natuurlijk. Als je graag een factuur van je aankoop wilt ontvangen, laat het ons dan even weten. We sturen deze graag per e-mail naar je toe.
Algemeen
1.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Je kunt contact met ons opnemen via 085 060 2481 of door een e-mail te sturen naar info@gamersvault.nl. Liever online? Dan kun je ook het contactformulier op onze website invullen. Binnen een werkdag nemen we contact met je op!
2.
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
Onze algemene voorwaarden kun je vinden in de footer onder het kopje 'Service & voorwaarden'. Je kunt ook hier klikken om direct naar de algemene voorwaarden te gaan.
3.
Waar kan ik het privacybeleid vinden?
Ons privacybeleid kun je vinden in onder de footer. Je kunt ook hier klikken om direct naar het privacybeleid te gaan.
4.
Ik heb een klacht over mijn bestelling. Wat kan ik doen?
Dat vinden we natuurlijk vervelend om te horen. Neem gerust contact met ons op, dan kijken we zo gelijk naar een passende oplossing. We staan klaar om je te helpen en lossen klachten altijd serieus en zorgvuldig op.