Veelgestelde vragen
Bekijk de meest gestelde vragen
Bekijk de meest gestelde vragen
Ja, zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je direct een bevestiging per e-mail. Hierin vind je alle details van je bestelling. Heb je geen mail ontvangen? Controleer dan even je spamfolder of neem contact met ons op.
Bestel je op een werkdag vóór 20:00 uur? Dan verzenden wij je bestelling nog dezelfde dag met PostNL. Je ontvangt een track & trace-code zodra je bestelling onderweg is, zodat je deze eenvoudig kunt volgen.
In 99% van de gevallen ontvang je je pakket binnen 1-2 werkdagen na verzending. Je ontvangt een track & trace-link zodra je bestelling onderweg is. Let op: als het druk is bij PostNL, dan kan het iets langer duren voor je je bestelling in huis hebt.
Notitie : Momenteel zijn er geen meldingen van mogelijke vertragingen bij PostNL.
Ja, bij ons is de verzending altijd gratis. Je betaalt dus geen verzendkosten, en er komen ook geen verborgen kosten bij tijdens het afrekenen. De prijs die je ziet, is de prijs die je betaalt.
Wij verzenden al onze bestellingen met PostNL.
Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we soms nog wijzigingen doorvoeren. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op.
Je kunt veilig betalen met iDEAL, Apple Pay, Google Pay, en creditcard (Visa, Mastercard, American Express).
Ja, al onze betalingen verlopen via een beveiligde SSL-verbinding. Je gegevens zijn dus altijd goed beschermd.
Op dit moment bieden wij nog geen achteraf betaalopties aan. Je kunt wel gebruikmaken van snelle en veilige betaalmethoden zoals iDEAL of creditcard.
Ja, natuurlijk. Tegenwoordig hebben we zelfs bij elke orderbevestiging de factuur alvast toegevoegd.
Je kunt contact met ons opnemen via 085 060 2481 of door een e-mail te sturen naar info@gamersvault.nl. Liever online? Dan kun je ook het contactformulier op onze website invullen. Binnen een werkdag nemen we contact met je op!
Onze algemene voorwaarden kun je vinden in de footer onder het kopje 'Service & voorwaarden'. Je kunt ook hier klikken om direct naar de algemene voorwaarden te gaan.
Ons privacybeleid kun je vinden in onder de footer. Je kunt ook hier klikken om direct naar het privacybeleid te gaan.
Dat vinden we natuurlijk vervelend om te horen. Neem gerust contact met ons op, dan kijken we zo gelijk naar een passende oplossing. We staan klaar om je te helpen en lossen klachten altijd graag zo snel mogelijk op. Want pas altijd blij bent, dan zijn wij dat ook!