Klachtenprocedure
Bij Gamers Vault vinden we het belangrijk dat je tevreden bent over onze producten en service. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. In dat geval horen we dat graag, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
1. Melden van een klacht
Heb je een klacht over een product, bestelling of onze service? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via een van de onderstaande manieren:
Per e-mail:
Vermeld daarbij a.u.b.:
-
Je naam
-
Ordernummer
-
Een duidelijke omschrijving van de klacht
-
(Eventueel) foto's of bewijsmateriaal
2. Bevestiging & behandeling
-
Na ontvangst van je klacht ontvang je binnen 1 werkdag een bevestiging.
-
We streven ernaar om binnen 2 werkdagen inhoudelijk op je klacht te reageren.
-
Indien meer tijd nodig is, houden we je hiervan op de hoogte met een verwachte termijn.
3. Niet tevreden met onze oplossing?
Ben je niet tevreden over de geboden oplossing? Dan kun je je klacht ook voorleggen aan een onafhankelijke geschilleninstantie:
Online Dispute Resolution (ODR)
Voor consumenten binnen de EU is het mogelijk om een klacht aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie: http://ec.europa.eu/consumers/odr